Klasy

Commission: Haven by ZenithOmocha Łowca/Assasyn - Specjalizują się w łucznictwie i są świetnymi myśliwymi. Odpowiadają za dostarczanie mięsa oraz skóry ze zwierząt. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są dzikie koty. Podejmując się tego zadania muszą pamiętać, że za bramami ich miasta czeka zguba i cierpienie. Są doskonali w walce na dystans. Assasyni natomiast są wręcz doskonali w ukrywaniu się na wszelakie sposoby. Znają wiele sztuczek aby zabić wroga niezauważonym. Oni bardziej posługują się sztyletami, ale łukiem też nie pogardzą. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są gepardy.


Commission: Yuuie by ZenithOmochaCzarodziej/Zaklinacz - Są świetni jeśli chodzi o czary. Jednak bardziej wykwalifikowaną osobą jeśli chodzi o walkę są czarodzieje. Ich zadaniem na polu bitwy jest jak najszybsze rzucanie czarów na przeciwnika. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są skorpiony. Zaklinacz bardziej pełni rolę obrońcy. Jego zadaniem jest zdejmowanie wzmocnień z przeciwnika. Czasami pomagają im przyzwane przez nich samych potwory. Oboje są bardzo ważni na polu bitwy, ale zaklinacz bez dodatkowej obrony nie koniecznie sobie poradzi. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są węże.



Commission: Cordelia by ZenithOmocha Gladiator/Templariusz - Zadaniem gladiatora jest jak najmocniejsze zadawanie ciosów. Jeśli on zawiedzie Inni będą musieli radzić sobie sami co niekoniecznie jest dobrym wyjściem. Jego umiejętności przewyższają czasami nawet Łowców. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są lwy. Templariusz musi być silny i mocny, a także odporny psychicznie. Jeśli nie ma choć jednej z tych rzeczy nie nadaje się do swojej roli. Muszą oni odbierać wszystkie ataki co czasami oznacza, że muszą poświęcić swoje życie. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są nosorożce.




Commission: Lyuca by ZenithOmochaKleryk/Kantor - Kleryk bardzo dobrze zna się na sztukach leczenia. Jest to bardzo odpowiedzialna rola. Jeśli on zawiedzie jego towarzysze poniosą śmierć. Musi cechować się bardzo dużą odpornością fizyczną i psychiczną. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są wilki. Kantor zna się na wszelakich czarach przywołujących duchy z zaświatów. Na polu bitwy stanowi raczej linię od sieczną co nie czyni go zbyt ważnym. Zabrania się im jak na to prawo przystało zawarcia związku małżeńskiego oraz posiadania partnera czy dzieci. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są czarne wdowy.





Bard - Na polu bitwy pełni raczej rolę awaryjnego wsparcia. Swoją muzyką atakuje pobliskich wrogów. Czasami może też ich omamić bądź zaczarować. Żyją w wielkiej tajemnicy. Nikt nie wie czego się uczą. Najczęściej gdy atakują ich fala nie jest dla nikogo widoczna. Widza ją tylko i wyłącznie bardowie. Ich zwierzęcym odpowiednikiem są skowronki.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz