niedziela, 26 października 2014

Od Arhie (Asi)

Dzień jak co dzień...ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia. Mimo tylu lat doświadczenia jeszcze wiele brakuje mi do perfekcji. Do tego to słońce, ciężko jest wędrować przez piaski pustyni. No, ale co ja mogę zrobić? Urodziłam się tutaj i właśnie tutaj pozostanę do końca życia. W swoim życiu stoczyłam wiele walk...w kilku z nich brali udział zdrajcy naszej nacji. Nie można było szczędzić im życia. Tak...właśnie na tym polega nasze życie. Na ciągłej walce...niestety jesteśmy tacy ślepi i głupi, że nie zauważamy ciemności, która rośnie w siłę. No cóż..wracając do wędrówek. Właśnie wyruszyłam do Qeerig w poszukiwaniu jakiś wieści bo ostatni nie było żadnych ataków mimo, że przejścia były otwarte. Było zbyt cicho...mam tylko nadzieje, że to nie cisza przed burzą.

<Ktoś z Muenin?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz